sobota 31. prosince 2016

Silvestrovský make-up s Naked 3

Výrazné líčení je u nás stále ještě trochu tabu. Silvestr byl pro mě dobrou záminkou sáhnout po syté, tmavě červené rtěnce. Při té příležitosti jsem otestovala svou novou paletku od Urban Decay - Naked 3, kterou mi nadělil Ježíšek. ♥ Co na tento look říkáte?






Použité stíny: Strange, Burnout, Limit, Trick, Nooner, Liar, Factory, Blackheart

Báze pod stíny: Urban Decay - Original Eyeshadow Base

Obočí: NYX Micro Brow Pencil v odstínu Ash Brown

Rtěnka: trend IT UP - Ultra Matte Lipstick v odstínu 480

9 komentářů:

  1. Tvoj silvestrovský makeup bol naozaj krásny. Ja som nejak nechcela veľmi malovať, a tak som si dala len linku na oči a špirálu :D A aj tak mi na diskotéke nedal jede chlap pokoj :D Skončilo to tak, že som ho odmietla a od svojho kamaráta (s ktorým som prišla na disko) si vypýtal moje číslo. Teraz si už 2 dni píšeme a prišla som na to, že je fakt super. No najviac čo sa mi páčilo bolo, že sa mi ospravedlnil a že mi včera povedal, že ďakuje, že som ho odmietala, inak by prišiel o dievča ako som ja :D Aj keď sú to len rečičky, človeka to určite poteší :)

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super story! Určitě ti to seklo. Ať se daří. :)

      Vymazat
  2. Wow! Really awasome! Perfect for my next weekend! <3 :))....thank you so much and best wishes from hotel schenna ( http://www.blumenhotel.it )...Maria ;)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥