pondělí 17. října 2016

Mé dojmy z první návštěvy kosmetičky

Spousta mých kamarádek chodí pravidelně na kosmetiku - to jen mně se tato zvyklost dlouhou dobu vyhýbala. Říkala jsem si, že co není nutné, je zbytečné a naprosto zanedbávala péči o svou pleť. Ta se však ozvala nevzhledným akné a zanesenými póry. Proto, když jsem na internetu objevila salon Kosmetika Spa, jehož majitelka pracuje s přírodní kosmetikou Epam a Maat, ani chvíli jsem neváhala a objednala se.

Krásná majitelka salónu. :)

Paní kosmetička mě mile přivítala a celý zkrášlovací proces mi důkladně vysvětlila. Za chvíli jsem již odpočívala na lehátku a užívala si ten pocit, že hodinku nemusím vůbec nic dělat - pouze relaxovat.
 

Prvním krokem bylo odlíčení mé pleti a vyčištění peelingem s příměsí mořské soli. Nesměla chybět ani hloubková maska s jílem a jedlí, která dokáže zázraky s aknózní pletí. Poté byla moje pokožka připravena na masáž obličeje, krku a dekoltu. Dle slov paní kosmetičky byla má pleť žíznivá a blahodárný olej ihned vstřebala. Součástí ošetření bylo i vytrhání obočí, což sice není nic příjemného, ale za ten upravený vzhled obličeje a zvýraznění očí to skutečně stálo.

Od návštěvy salonu uběhlo 10 dní a má pleť je stále čistá a hebká, jako bych se celé ráno věnovala perfektnímu make-upu, přitom jsem se dnes ve skutečnosti vůbec nemalovala.

Rozhodně jsem na kosmetice nebyla naposledy - minulá návštěva mi doslova otevřela oči!

A co vy, dámy, navštívily jste někdy kosmetičku nebo k ní chodíte pravidelně? Těším se na vaše komentáře!

16 komentářů:

  1. Ja jeste nikdy nenastivila a uvidime zda to bude nekdy v planu. Neni cas !

    LUCY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, času není nikdy dost, ale myslím, že je důležité udělat si občas tu hoďku jen a jen pro sebe. :)

      Vymazat
  2. To zní hodně zajímavě. Dřív jsem chodila na kosmetiku pravidelně, ale ted už na to nemám čas. Stále to ale nevzdávám a když je to možné, jdu. Ale to je tak jednou za rok :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň že občas si ten luxus dopřeješ. :) Doufám, že se ti to, stejně jako mně, podaří častěji!

      Vymazat
  3. Já dřív byla vždycky za mamku, když byla objednaná a nemohla se dostavit. :D A taky se mi to líbilo. A vím, že bych měla zajít, ale nějak se nemůžu dokopat. :)
    KattyLife
    Bali - den čtvrtý: Noční návštěvník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to super, nechat někoho, aby se staral o naši pleť. :) Věřím, že se brzy dokopeš!

      Vymazat
  4. Já na kosmetiku spíše nechodím. Starám se o svoji pleť doma :) Nicméně by nebylo špatné si dopřát trochu toho luxusu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že s dobrými přípravky si člověk udělá kosmetiku i sám. :) Ale jak říkáš, od kosmetičky je to luxus navíc.

      Vymazat
  5. Ja som nad návštevou kozmetičky uvažovala už dávnejšie, chodila som ku nej iba na obočku ale keď mám problémy s akné, zrejme zájdem na hĺbkové čistenie:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som bola už raz na kozmetike, no keďže je to dosť drahé, nezvyknem tam chodiť. Osobne som skôr zvykla chodiť ku kamarátke ktora bola vyucena kozmetická avšak teraz keď už má dieťa nemá čas určite však ide o super vec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vidíš, třeba si k návštěvě kosmetičky ještě uděláš cestu. :)

      Vymazat
  7. Tenhle článek je úplně pro mě! já se k první návštěvě teprve odhodlávám, protože přesně jak píšeš říkám si že to nepotřebuju a že je to zbytečné, ale spokojená se svou pletí nejsem. A jak často plánuješ chodit?

    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to je dobrý nápad. :) Plánuji chodit každý měsíc, ale záleží také na financích. Kolem Vánoc je to vždycky horší!

      Vymazat
  8. Zaujímavý článok, zaujalo ma najmä to, že používajú prírodnú kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥