čtvrtek 30. června 2016

Studio La Rossa: Silk Glaze, indické hedvábí, nová barva

Od chvíle, kdy jsem měla u kadeřnice Martiny ze studia La Rossa domluvený termín, jsem se nemohla přestat těšit, až si spolu krásně popovídáme a u toho se postará o moje zničené vlasy.

Dnes jsem se tedy s velkým očekáváním vydala do pražských Kobylis, kde se salón La Rossa nachází. Marťa mě přivítala osvěžující domácí limonádou a už zhruba za minutku věděla, co přesně mé vlasy potřebují a jakou barvu pro ně zvolí. Plně jsem se oddala její péči a přitom mi vysvětlovala, jak bude celý proces zkrášlování mých vlasů vypadat.

Začaly jsme barvou ve studenějším světle hnědém odstínu s přídavkem exkluzivního, nového výrobku Silk Glaze, který byl vyvinut v italských laboratořích. Ten má za úkol chránit vlas během chemických procesů a následně ho obnovit do původního stavu. Vlásky jsou po jeho použití opravdu pevné a bez známek poškození. A proč je vlastně tak účinný? Stačí kouknout na jeho složení a bude vám to jasné. Silk Glaze obsahuje hedvábné a rýžové proteiny, pro vitamin B5, aloe veru, vitamin C, keratin a moringa olej, který vyniká svými antioxidačními schopnostmi. Jednotlivé látky na sebe navazují a výsledkem jsou krásné, zdravé vlasy. Jsem moc ráda, že jsem tento zázrak mohla společně s Martinkou vyzkoušet.

Poté se kolegyně Andrea pustila do rekonstrukce mých vlasů indickým hedvábím. Salón La Rossa se může pyšnit tím, že tuto službu nabízí jako jediný v České republice. Výsledek můžete sami vidět na fotce, já jsem naprosto nadšená - takové vlásky jsem měla naposledy ve svých 10 letech!


Nakonec mi Marťa ještě zastřihla konečky a zarovnala zuby způsobené domácím stříháním. A to jsem si ještě nedávno myslela, že to "zvládnu" sama. Nicméně přesvědčila jsem se, že návštěva dobré kadeřnice za to opravdu stojí! Dostane se vám prvotřídní péče, odnesete si spoustu dobrých rad a připadáte si jako nový člověk!

Tak co myslíte, prokoukly mé vlasy? Nezapomeňte sledovat Martiny studio na Facebooku!

6 komentářů:

  1. Wow, tak ta změna je opravdu moc povedená:) Líbí se mi jak barva, tak střih. Vlasy nádherně prokoukly..
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Sú skutočne nádherné, aj keď sa mi viac páčila tá ombré blond, len keby vyzerala taká zdravšia. Ale vlasy vyzerajú byť zdravé a vyživené. Tiež som také mala keď som minule odchádzala od kaderníčky. (Aj dĺžku som mala rovnakú). Teraz mi to trosku dorástlo a pokúšam sa strihať sama. :D creYativitE 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! S kadeřnicí Martinou jsme se dohodly, že budeme postupně zesvětlovat, ale zatím na to mé vlasy nebyly připraveny. :) Takže se pokusila chytit můj přirozený odstín a už se moc těším na příště.

      A jak jsi se stříháním úspěšná?

      Vymazat
  3. Ten rozdíl je úžasný, návštěva kadeřnice stála za to.

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za komentář, jste skvělí! ♥